Wednesday, December 14, 2011

JODOH

kenape bile g kenduri mesti org akan tanye... 'haaa,ko ni bile lagi?'
susah nak jawab.. sebab aku xde bf.. klu ade pon ape hak aku utk kerah diorg kawen ngn aku?
boleh x jangan tanye until dapat kad jemputan?
tau x betapa pressure nye nak face keadaan single and available at the age of reach 3 series.
ingat aku suke2 ke xnak kawen... gile ke ape? aku islam mesti la nak kawen...
tapi jodoh tu rahsia Allah s.w.t.

tolong la jangan tanye. buntu sebab takde jawapan utk setiap org yg bertanya..

aku dh banyak sgt jumpe org yg salah... jadi ape salahnye kalau aku memilih?

i am not looking for a perfect guy but i am waiting for mr right... tapi mr right tu masih lagi menjadi rahsia Allah s.w.t.

moga ditemukan kan la jodoh yg terbaik...
amin~

No comments:

Post a Comment