Monday, March 8, 2010

Wedding amy & atim

on 13th feb berlansung la wedding of the year yg di nanti-nantikan...
amy & atim...
dapat gak la kami gatherin 1 table ngan x-iuctt...
iefa,reen,mel n partner,me n nik,moon n hubby...and others kat table lain..
tp mcm x best sbb x ramai yg kami kenal...


oh ye, kain lace yang amy bagi tu atlast jadi baju...aku buat kebaya labuh-inside dress labuh la...
agak kekok la sbb aku x pnh pki bj type camtu..tp ok la...aku puas ati...

ni la baju nye.x dpt amik full sbb terlalu segan utk bangun sbb ramai guest yg kami x kenal...
k,,,ramai2 amik berkat,tp sorg dok blkg 2 xyah la sbb dh naik pelamin dlu sblm yg lain, n dh ade bb pon...
alhamdullillah...skang tggu either nik,aku n mir je...tp aku yg plg tua n plg lewat...sape la jodoh kami kn...only He noes...
doa kan amy & atim bahagia till the end of time...amin


No comments:

Post a Comment